Hektiskt

Igår var det en hektisk morgon kom upp på benen i tron om att min man städat, ha där misstog jag mig så med två timmar kvar tills konsulten kommer, ett helt hus som var kalas och två urvilda barn som inte lyssnde, så ringde och väkte mamma som fick kliva upp och hämta barnen. Hon kom in när jag överföll golven maniskt med damsugarn, hon bara skrattade och skakade på huvudet, kände nog igen sig själv en smula där. Släpper inte in en fluga ens om det är stökigt hemma hos mig. Så en halvtimma innan han skulle komma kom jag in i duschen och var klar i tid. Herre gud att man orkar tänker jag alltid efterår blir så stressad, mår verkligen inte bra efter en sån där stressattack. Allt lät i alla fall möjligt sa konsulten, vi ska ut med alla möbler och bo i kappsäck igen, för när de börjar dra igång här så drar de igång de ska plocka bort element, plocka ner kök ja allt drar det med sig, så i natt har jag inte sovit många timmar igen. Får mardrömmar men det löser sig nog. Jag och Alicia kommer nog bo hemma hos mamma och pappa och Dewin och Michael hemma hos Ewa och Lennart. Sen gick jag på möte på jobbet kl 14, var ca 1 timme långt och sen bar det iväg till stan med barnen, mamma och syrran. De shoppade en massa men jag har inte ett dugg sug att handla inte likt mej.... Nej jag behöver lite lugn och ro, så ser verkligen fram emot min ledighet v.9. Idag ska jag ta och skriva ett nytt dokument till Anticimex, göra en bildserie och fixa en kopiator som kan ta fotostat på vår stora planritning. Sen i em ska Alicia på gympa. Så dagen kommer nog gå fort och i morgon är det jobba igen. Vad gör ni mina vänner

Kommentarer
Postat av: mia

Jaa sol när ska vi åka:) Tänk en helledig vecka i solen o lite goa drinkar på kvällen och inga barn....skulle längta ihjäl mig haha men i tanken ser jag mig själv fläka i solstolen o bara njuta av en bra bok....kram

2009-01-22 @ 13:10:54
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Anne

Förstår att du blev helt slut efter den stressattacken:(Jobbigt med erat hus,och inte alls kul att behöva bo i kappsäck..Hoppas det ordnar sej till det bästa gumman,och att du får sova bättre inatt..Kram

2009-01-22 @ 21:04:29
URL: http://metrobloggen.se/annehafker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0