Kastar ut julen

Så där ja nu är den snart bort städad, känns jätte skönt och till helgen ryker allt i garaget då ska det rensas ur där med.
Har satt ut barnens urväxta vinterkläder, det som är värst att sälja Alicias urgulliga skid dress, men man kan ju inte krympa dem tyverr...


Nu har vi lyckats få bort det mesta så Michael ska åka och hämta kidsen hemma hos mamma och pappa för det blir dagis en sväng i morgon då vi jobbar halvdag båda två. Skönt det sen tar vi helgen. Vad ska ni andra sötisar hitta på i helgen???

Kommentarer
Postat av: fie

Inte bara jag som kastar ut min tidigt fy den vill inte jag ha kvar när det är nytt år det känns helt fel ju =) ha en bra kväll...

2009-01-01 @ 18:12:40
URL: http://fie80.blogg.se/
Postat av: linda

hej gumman gott nytt år på dej med. Jag lever att vet bara inte vart dagarna tar vägen tycker inte jag gör nått annat än och kliver upp på morronen och sen är det kväll. Hoppas ni haft en mysig jul och en trevlig nyårsafton. Kramar

2009-01-02 @ 10:00:40
URL: http://lillan828.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0