Tezzie=100%

Är på min plats alltså på jobbet känns nästan som mitt andra hem då jag tillbringar mer tid här än hemma nu när man jobbar 100%. På söndag ska vi skriva papper med Borohus och det känns så J-VLA bra förlåt mitt svärord men det är känslan hihi. Michael ringde Anticimex idag och frågade om texten de skrivit stämma en vårdslös besiktningsman? Han bara skrattade och det var inte så som han hade bett sin sekreterare skrivit men jag nu ska vi stämma dem hehe. På onsdag så får vi de sista papprena som ska iväg och sen håller vi andan tills vi vet. Ska bli kul sen och se hur mycket huset säljs för då det är i tipp topp som nybyggt, mäklaren trodde på över 2 mille men vi får se.
Saknar min familj när man sitter här och soffhörnet som gapar tomt utan mig idag men snart är det helgen och då ska jag vara klistrad där kvällstid. På lördag kl 14 ska vi iväg med barnen på julgrans skakning i stan med min mosters jobb, ska försöka få med mig kameran när jag åker :D Nej nu till jobb ha en bra kväll på er Kramizar

Kommentarer
Postat av: fie

Det blir den 9 september, får jag vara lika nyfiken å fråga var du var å kollade på klänning osv ?? Helt plötsligt fick jag en massa extra och tänka på hehe kram

2009-01-15 @ 19:26:56
URL: http://fie80.blogg.se/
Postat av: mia

Va kul klart du ska vaa modell:)

2009-01-18 @ 07:27:35
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0