Uppe på benen

Pallrat mig upp på benen och gått till jobbet, men så mycket mer är det inte med mig idag. Länktar verkligen hem till min soffa och filtar nu. Stoppat i mig ett par panodil, så väntar på att slippa huvudvärken som är som en hammare i huvudet idag. Michael var till Borohus igår så när jag känner mig lite piggare så ska vi åka till Mellerud och kolla på ett Halland 130 fast variant 2, såååå roligt att bara spåna igenom kataloger och få välja det man gillar. Ska aldrig lämna mitt hem när det är byggt hehe.  Ska ta och röja loss på kontoret nu det ser ut som en bomb slagit ned här inne igen. Men skiver mer när jag kommit hem kramar i massor till er alla <3  

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej gumman,tråkigt att höra att du blivit sjuk igen!!!



Härligt att det är klart med hus å allt.



Krya på dig och var rädd om dig.



Kram

2009-01-19 @ 15:10:23
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0