My day is my way

Den enes bröd den andres död... Jaha så var det bara för hem kontoristen Tezzie att sätta igång och stämma gubb jäkeln på anticimex suck detta pappers sverige blir man varken klokare på eller lyckligare av. Man måste tydligen göra så här när man har hittat fel och brister i en besiktning så vi får väll se hur vi löser detta, men det ordnar sig så länge man har humöret så går det :P Sitter och väntar på att resten av mina auktioner på tradera ska gå ut, mellan 17-18. Idag vaknade jag med ont i halsen igen och värk i var enda liten del av min kropp men med lite panodil och vilja så genomled jag denna dagen med. Man vill ju att lönelappen ska ha några nollor eller hur???! Jag vet inte om det är jag som har blivit knäpp men vårkänslor får en att må så bra, känner mig nöjd även fast att vissa saker kunde varit lite bättre men det tar jag med en klackspark. Ja detta är månaden med alla möten samtidigt på jobbet suck, det är mer möten än omvårdnad tror jag. Nu ska jag äta middag med la familja puss på er

Kommentarer
Postat av: Anne

Usch stackars er med anticimex!!Och att du inte blir sjuk igen :( Nu måste det vända för er,med nytt år och allt!!Vilken fin bild på er alla,är det mamma och syster?Kram

2009-01-13 @ 19:56:16
URL: http://metrobloggen.se/annehafker
Postat av: Anne

Usch stackars er med anticimex!Hoppas att du inte blir sjuk igen nu,nu måste detta år bli bättre för er!Fin bild på familjen,är det mamma och syster?Många kramar!!

2009-01-13 @ 20:00:35
URL: http://metrobloggen.se/annehafker
Postat av: Tezzie

Ja det är mamma och min syster, pappa och syrrans kille sen Michael och våra barn :D

2009-01-14 @ 18:57:30
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0