God morgon

God morgon, själv har jag varit vaken sen kl 6 och det har varit riktigt skönt att få vara vaken själv och drika kaffe och bara softa. Idag ska jag ta och åka till blomsterlandet och få lite nya blommor skönt att förnya sig lite när man har städat ut julen. Och så ska jag passa på att smyga in på stuvbutiken och kolla priset på väv till tvätstugan så att den hemska tapeten blir väck, den är vit med bruna prickar hur hemsk som helst vill helst inte vara där inne som det ser ut nu. Och klinkers till golvet så man slipper den bruna plastmattan, vet inte om jag vågar visa er hur det ser ut nu hehe.

Den urläckra och sexiga tapeten

det matchande golvet...
Ja som ni förstår kan inte denna kombination vara så snyggt. När vi skulle på visning av huset så var det inte ens bild på tvättstugan, ni förstå varför?

Kram

Kommentarer
Postat av: Tess

Hmmm, förstår varför!! Kombinationen kan vara gjord av en blind ;)

Fruktansvärt..förstår att du inte vill in i tvättstugan...



Ha det gott

kram

2009-01-04 @ 12:20:01
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: mia

hej ja inte är man på sitt bästa humör just nu. Men jag ska iallafall till jobbet snart och de ska bli riktigt najs de:) Låg vaken med bägge barna igår som bara grina o va träliga somnade runt 12 sen vågade jag inte röra mig haha nu ska jag svida om.



hoppas ni mår bättre

kram

2009-01-04 @ 14:11:46
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Anne

Jag kan bara hålla med,inte det vackraste precis!!Hoppas allt är bra med er!!Kram

2009-01-04 @ 15:27:07
URL: http://metrobloggen.se/annehafker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0