*<3*

Hejsan svejsan kort dag på jobbet idag och det var skönt och så fick vi vara 4 st det blir stor skillnad emot när vi bara är tre stycken, vi har dubbel gång på nästan alla boende. Så hoppas att vi får vara fyra i morgon också. Bokade tid hos frissan på måndag ska bli riktigt himmelskt att gå dit. Kommer bild efteråt. Therese du ville se barnvagnarna den ena har jag bild på här, taget på Dewin på vårt bröllop. Till denna har jag åkpåse, skötväska, regnskydd, och parasoll, färgen hete jungel. (Emmaljunga Scooter)
 
Sen  hade jag ingen bild på den stora barnvagnen men den ser ut så här fast att den mörka färgen på bild när ännu lite ljusare. (Bildens färg är cooper men min heter champange)Och det ä inget snöre på min utan det ä slätt på vindskyddet. Och en massa rassel till den åkpåse, alloround och en vinter åkpåse nätkasse, regnskydd och integrerat myggnät i sufletten, en svart hård skötväska, liknar babybjörn, hmm säkert glömt nått....

Och den sista en Brio race bilden är lånad,ser ut som på bilden, färgen är svart och silvergrå

Du får fråga mer om du har några funderingar.
Nu ska jag ta kvällen med min underbara familj

Kommentarer
Postat av: Tess

Hellu gumman.

Fina vagnar allihop :)

Men duuu.....det första vagnen nu då emmaljungan, är det helt liggläge på den? Den måste väl vara bättre för Fabian då han bara är 1 år??

Vad ska du ha för den?



Ett litet ps.. vad fin Dewin är på kortet :) sötnos!!



Kram kram

2009-01-09 @ 10:00:33
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: titti

hej...

ska du gå på den där info kursen i er samlingssal ang. kapillärprovtagning? det var ju den 21e o 22e. Jag har satt upp mig på den 21e kl 14. boka upp dig på den du med...dra med Mattias oxå!

Kram

2009-01-09 @ 22:06:33
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: mia

hej tjejen skönt o läsa att du är piggare :) vi är rätt ok här också. utmattade barn bara och inga rutiner...men snart så. rensar också här hemma orkar inte tradera så de får nog bli blocket. funderar på ordna vår loppis. dra ihop massa folk annonsera ordentlig. kul att det verkar ordna sig med huset. kram

2009-01-09 @ 23:39:58
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0