Hello sweethearts<3

Hello sweethearts<3

Hur har er dag varit? Själv så har jag slete hund på jobb men det gör inte så mycket skönt att man behövs och blir uppskattad. Alla behöver det ibland eller hur? När jag slutade åkte jag och hämtade två överlyckliga barn som skulle med mig hem, lagade kvälls käk och sen drog jag igång med storstäd, så nu är jag klar med det och kan sätta mig och bara njuta utav kvällen. Ja barnen ska i säng först men de sover bara man lägger dem så underbara ungar man har känner mig lyckligt lottad sover bra på nätterna och trotsåldrarna är i sina lugna faser just nu :D
Dewin har pratat hela tiden om turkiet han ska flyga tillbaka dit säger han ca 5648456141grr om dagen men det är ju bra att han trivdes och hade kul. Är så sugen på en resa men vi får hålla oss till tåls om vi hade varit en slant rikare hade jag bokat Thailandsresan med Titti och Stefan, men ibland räcker inte slantarna till. Och sen har vi så myckemed huseoch allt så nja det får vara en underbar öm om ingen tänkt skänka oss en resa hehe.
Ha en trevlig kväll och njut utav varandra hugs and love/Tezzie

Kommentarer
Postat av: titti

Hej gumman. hade det inte varit så dyrt eller om vi hade mycket pengar så hade jag självklart bjudit er på resa...hade varit kul om ni va med...

nu tycker jag att vi får ta tag i promenaderna igen....snarast!

Kram

2009-01-14 @ 19:11:25
URL: http://tittilundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0