*LOVE YA*

Hemma hos familjen Nystedt så går tiden dubbelt så fort som den borde idag, har en massa att göra för i morgon kommer en konsult som ska räkna ihop renoverings kostnaden på vårt hus. Men ska iväg och jobba så jag får skeppa över en massa till Michael. Men han klarar det nog annars blir det att gå upp sex till morgonen och börja. Känns ju sådär att jobba när man inte mår riktigt 100 men jag kämpar på, jobbar med Tias i kväll så det blir lugna gatan. Nyss lämnat kidsen på dagis så slänger i mig lite soppa snart dax att åka..Igår fick jag mina bokstäver i aluminium som jag beställt, jätte fina och kommer sitta så fint vid vår entre när huset är byggt med en spottis över och en blomkruka under :D

Hoppas att allt är bra med mina bloggisar som jag läser hos Kramizar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp mår du bättre =) Ha en trevlig kväll kram

2009-01-20 @ 21:21:27
Postat av: Anonym

Du har en blog-award att hämta inne hos mig på

http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b42030.html



Kram// Anna-Karin

2009-01-21 @ 17:35:00
Postat av: Karin Jonsson

snygga bokstäver! vart har du hittat dessa?

Vi är annars ute efter mega-stora bokstäver.. nåt tips shop-drottningen :)

2009-03-02 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0