Jobba hela helgen

Idag är det jobba igen, går på långhelg, i natt har jag i alla fall fått sova skönt så man kan orka hålla sig vaken i kväll. Var helt slut igår när klockan var fem men gick in i duschen så piggnade jag till lite. Åkte och handlade på Lövnäs medans Alicia var på gympa, sen var det middag, tv en timme sen stöp jag i säng.  Dewin vaknade ju 05:40 i morse för då hade han sovit klart så han var jätte förbannad på mig och Michael som sa att det var natten än hihi för go denna lilla killen han har en vilja av stål.Så det var bara att skutta upp och se glad ut. Alicia där emot vaknade inte förräns kl var 9 så en av varje har man. De har suttit som plåster i fönstrena hela morgonen vill till dagis och åka pulka. Själv föredrog jag att snön var borta. Är så sugen på våren och att få ligga raklång i rabatterna, klippa gräs och härja runt ute. Sen vill jag bygga klart den andra trappan vid tvättstugan så jag får bort gallret, det är opraktiskt och väldigt fult.  Nej nu får jag sätt alite fart ska snart va på dagis med barnen trevlig helg till er alla Kram kram

Kommentarer
Postat av: mia

Hej hoppas du fått en bra helg trots jobb...Jag har en vecka kvar sen börjar allvaret i 35 år till :) känns ju så där o tänka på pension redan:)



Kram

2009-01-25 @ 00:44:19
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Lenkan

Sådär, nu har jag vart duktig med min blogg =) puss o kram

2009-01-26 @ 01:01:24
URL: http://lenko.blogg.se/
Postat av: Lenkan

Förresten sweetie, kommer ni att behöva sommarjobbare? Jag pluggar fram till sista veckan i juni, men sen skulle jag behöva jobba lite

2009-01-26 @ 13:58:01
URL: http://lenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0