:D

Nu har min man pratat med Anticimex idag och han sa att de kommer och gipsar alla väggar i huset men mer visste han inte, men de ska allt få spackla och måla innan de kommer ut ur denna kåken igen, men väldigt snart trodde han att de skulle komma så nu har jag fjärilar i magen, men jag och Alicia ska antagligen bo hos mamma & pappa och Dewin och Michael hos sin mamma och Lennart, spelar inte så stor roll bara att det blir gjort. Och idag har även Michael haft möte med det nya företaget och det verkar bara bli fördelar så tummen upp där med, kanske 2009 blir vårt år i alla fall.
Men nu måste jag få tummen ur och tvätta upp barnvagnar och allt så det kommer här ifrån. Nu ska jag ta kvällen och soffan med min älskling. Kram på er


Kommentarer
Postat av: Tess

Hallå där vackra kvinna!

Nu såg jag nåt om barnvagn...vad är det för nån?? Jag är på jakt efter en till Fabian vill du visa mig vad du ska sälja?



Kram

2009-01-07 @ 21:22:45
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0