Så där ...

Så där ja nu ska man få vara hemma en hel dag fast att schemat för morgondagen är fullspäckat med BVC besök ärenden till höger och vänster så ska det ändå vara skönt att få ha friheten att gå utanför dörrarna en stund. Det är väldigt jobbigt med mitt jobb att vara instängd hela dagarna speciellt vintertid då det är mörkt när man åker till jobbet och även när man kommer hem. Men nu börjar det vända mot ljusare tider och det är skönt. Susy och jag har enats om att börja motionera varandra och det är bra så man verkligen kommer ut, och bra att hon äntiligen har förstått att det kan va skönt att bränna lite fläsk. Idag var både jag och Susy så trötta att allt var kul på jobbet, bröt ihop vid matbordet ett antal gånger och bosse var inte sen på att gapflabba han heller. Längtar till min ledighet veckan 9 ser verkligen fram emot den, och tror att jag behöver att få bara vara och inte ha nått inbokat på hela veckan. Härromdagen var jag och älsklingen iväg och köpte barnen skridskor så nu när det inte är så kallt ute ska vi ta och åka lite, ska bli kul att se Dewins reaktion då han kan vara lite feg ibland, Alicia där emot har tjuv provat med Johan och tyckte att det var jätte kul. Syrran ringe idag hon ligger i magsjuka stackaren så henne ska jag inte träffa nått denna veckan i alla fall. Måste verkligen hinna träffa alla som jag saknar, men tiden räcker inte till just nu vet inte varför jag jobbar så mycket denna månaden bara ledig 1 dag denna veckan och två nästa tror jag. Hur hinner ni alla andra? Men jag tänker på er även om jag inte syns till :D Titti gumman jag köpte min på Halens i höstas kolla där om de finns kvar, för min är matt och måttet är ca 1m. Hur jobbar du framöver nu da? Kanske kan hinna klämma in en fik på cleve nån dag? Nej nu ska jag ta kvällen med min älskling Puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: titti

hoho, jag har kollat in den på helen och den är skit snygg, men den finns ju bara i 61 cm,....

får fortsätta leta.

Ja, nu måste vi verkligen ta en kopp kaffe och prata lite skit. Trevligast vore förstås med vin....

jag är ledig på måndag, onsdag nästa vecka. Vi kanske kan höras..hur jobbar du?

Ha det ! Kram

2009-01-06 @ 23:46:42
URL: http://tittilundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0