Oh happy dag

Så där ja ännu en ny dag och är pigg idag med helt otroligt vad lite vitaminer kan göra.
Ska försöka att hinna packa allt som jag sålt på tradera igår så att det bara är att skicka iväg i morgon när alla har betalat. Vissa av sakerna kommer jag att sakna men aldrig få användning för igen så bättre att de kommer till någon som behöver det mer än jag. Har ännu inte hört något från Anticimex men väntar med spänning och håller tummarna för att han hör av sig under veckan. Vill bara att det händer något snart så vi kan börja tänka på husbygge framöver.
Var i stan och sprang i affärer förra veckan med mamma och syrran hittade denna söta matta som jag vill ha två utav till barnens rum. Får se hur länge jag orkar hålla mig tills jag måste ha dem. Har helt fastnat för stjärnor och kronor man hittar dem lite överallt i mitt hem just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var hittade du mattan? Finns den i rött? Pris?

2009-01-07 @ 11:39:47
Postat av: Tezzie

Svart att svara då du inte lämnat namn och ev din blogg???

2009-01-07 @ 11:43:08
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: Tess

Hallå gumman.

Skickar katalog till dig imorgon, det är mycket nu!!

Men den kommer :)



Kram kram

2009-01-07 @ 16:39:40
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0