En snabb helg uppdatering

Hejsan allihopa skriver en liten snabb uppdatering, är på språng till jobbet igen, inte ledig förräns på tisdag och då har jag en massa ärenden at fixa, blir mycket man inte hinner med när man jobbar helg. Igår var vi barnlediga så vi spenderade kvällen med Yster och Johan, Johan & Michael var i ölen som vanligt så det var mycket fjoll tjoande i bilen hehe ibland kan man dö av skratt. Hade bestämt mig att komplitera med lite käk till min CB men har ångrat mig så kör ren kur ett tag till, det lilla man får äta är inte värt det och nu är jag inne i det så nu kör jag på. För er som inte vet så går jag på CB kur och det har gett fantastiska resultat -7,9kg på 3 veckor, och har mått så underbart bra brukar jag inte göra annars. Skönt att vi är ett par st på jobbet som går på det nu så man inte är ensam. Nej nog om det de som vill veta mer får fråga istället. Idag kom det lite snö men nu vill jag inte ha mer så fram för solen igen så man får sommar snart.
Nu blir det att hoppa i kläderna och iväg ha en fortsatt bra kväll kramar i massor
 

Kommentarer
Postat av: titti

Hej älskade lilla gumman!

Du är ju för go du, Var inne hos fie o läste din kommentar, och fick ett leende på läpparna. "titti har alltid bra saker att säga"...Hönsmamman själv menar du:)

Men det är ju tyvärr så det är på skoghall. Du skulle ha bott på champinjonvägen... faan va sköj vi skulle haft då:)

Hoppas att helgen har varit bra för er...

Jag har mest längtat efter mig gubbe som har jobbar eftermiddag hela helgen! Men nedräkningen har nu börjat på allvar! Gött mos!

Killemanjaro kille mellan bena som matte brukar säga:)stöllen

vi måste absolut ta en fika nån dag.. har du tänkt innan vi åker så är jag ledig onsdag o fredag.

Hoppas på att bingon drar igång i slutet av april, beroende på vädret....då jävlar ska det tutas:)

Kram,

2009-03-22 @ 21:14:32
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: Kimssan

haha aa faan skit möe ju!! ;)

jorrå men allt är så bra så,synd på vädret idag bara!! det drog ner humöret lite men men.. massa kramar

2009-03-22 @ 22:13:06
URL: http://tisaou.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan, såg att du undrade om en s.k tracker?Den vanligaste heter susnet eller sitemeter..dom är gratis och man öppnar ett konto, sen får du en HTML kod som du lägger in i kodmallen..MEN de som inte har rent mjöl i påsen har ljusskygg verksamhet för sig och använder proxy-adresser d.v.s adresserna stämmer inte,såna kan man abbonera på..du kan göra dig relativt osynlig men aldrig helt-det går att få fram men kan ta ett tag!



www.sitemeter.com och www.susnet.se



det är jättesvårt att förklara så här men börja så här först så är det nåt du inte fattar så har du min mail adress nu när jag kommenterat?

2009-03-23 @ 13:20:26
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/
Postat av: Karin Jonsson

Shalom! CB, vad är de'? Blir nog ingen klassfest för mig, tycker det är lite väl dyrt och behöver pengarna till två konserter som jag ska på i sommar. Men har inte hundra bestämt mig än.. beror lite på om Martin är hemma från Norge den helgen eller inte.. Hur är det annars? Jag sitter med min Engelska C-uppsats och försöker göra allt annat än att behöva skriva.. kram på re'

2009-03-23 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0