Liten uppdatering

Hejsan mina vänner, har haft så mycket att göra så jag har tyverr inte hunnit med att blogga i början på veckan så var jag på modevinsning då min syster gick som modell jätte mycket fint så det var helt klart en lyckad kväll. Affären som visade upp sina kläder heter The Dressingroom, och ligger i skoghalls centrum gör er ett besök ni kommer absolut inte bli besvikna. Handlar de mesta av mina kläder där. Lite bilder från modevisningen
 
Detta är Anna Kramer som äger butiken
 
Min syster står längst bak på vänser sida på kortet
 
På catwalken Sara Larsson, till höger sitter jag och spanar in min kamera.


Har fått hem lite söta inredningsdetaljer som jag även säljer en liten mängd utav, så säljer det jag har sen kommer det nya saker så ni får hojta till om ni är intreserade.

Det stora Zinkhjärtat mäter hela 22cm högt och det lilla 14cm, jätte fint som dekoration, själv har jag knutit på de vita banden, till påsk ska de få lila och vitrutiga band, hål för tex upphägning.


Mindre Zinkhjärtan med ståltråd om man vill hänga upp dem 6cm långa,
själv ska jag ha ett par i påskriset jätte söta

Små Zink stjärnor 5cm, även dessa dekorer jag i mina blomster arrangemang, ståltråd för upphägning.

Keramikhjärtan, 5st kvar bara just nu, 7,5 cm högt
Mina pryder blommorna här hemma

Och för ängelälskaren vitmålade trävingar i måtten 15x12,5cm

Önskar alla mina läsare en underbar vecka massor av kramar

Kommentarer
Postat av: Kimssan

hehe!! älskar den!! men min gubbe var heller inte så sugen, men tji den som ger sig!! du står nog åxå där med en snart!! =) hoppas d e bra iaf!! // Kramar

2009-03-09 @ 20:36:32
URL: http://tisaou.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej vännen

Allt bra?

Ska försöka mig på ett besök i butiken nån dag efter jobbet :)

Härligt med lite nytt, fräscht



Kram

2009-03-10 @ 15:59:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Anne

Vad kul med modevisning!Hoppas allt är bra med dej och familjen.Kram

2009-03-12 @ 16:13:14
URL: http://metrobloggen.se/annehafker
Postat av: Kimssan

hej gumzan!! Du nu tycker

jag allt att det är dags för en

uppdatering igen!! =) //Kramar!!!

2009-03-13 @ 11:55:28
URL: http://tisaou.blogg.se/
Postat av: Mia Karlsson

Vad kul med modevisning. Blir allt lite sugen på nya kläder nu när vårkänslorna smyger sig på.....

Planteringsbordet kommer nog in om nån vecka nu, men din mamma pratade på att hon kunde vänta till nyöppningen har jag för mig. Det hade gått upp i pris, men jag hoppas det är ok. Hon kan bara slå en signal om hon funderar på något :-)

Gissa om jag håller på och målar, grejar och donar nu?!!!!..... Men, det ska bli så kul, så kul. Verkar som jag fått tag i fönsterschablonerna också, men vi får se när leveransen kommer.

Ha en riktigt bra helg!

Kram Mia

2009-03-14 @ 00:14:39
URL: http://rummetforvalbefinnande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0