Nu är min arbetsdag slut :D

Idag har jag haft ännu en demensgympa, med mina boenden det är riktigt riktigt kul att se dem blir så glada och skönt för dem att känna att de kan använda kroppen och inte bara sitta hela dagarna. Fick ett glädjande besked idag vår sköterska hade lagt ett jätte gott ord för mig och Tias så vi har haft ett smile på läpparna hela dagen det är ju dax för löneförhandlig. Så hoppas på att bli höjd en del då jag missade den förra löneförhandlingen med 1 månad efter att jag blivit anställd.

Idag insåg jag att shit det är mars redan knappt två månader kvar så fyller min underbara dotter 6år, det är ju jätte stort hon ska till skolan, ska bli så kul att ge henne en massa inför skolstarten. Tiden bara rusar känns som man bara blinkat och vips har hon blivit så stor.

Och min son är på hennes födelsedag 3½år på dagen så två år kvar innan han också ska gå till skolan

Har betalat mina två halsband som kommer under veckan, se och njut helt fantastiska
och det bästa av allt de bär mina barns namn <3


Den som är intresserad av smyckena kan höra av sig här på bloggen.

Nu tar jag kvällen med min underbara familj, är så lycklig skulle inte byta detta livet mot nått. Allt i livet har en mening och detta var mitt <3
Carpe Diem-Fånga dagen, för den går inte i repris mina vänner, saker man gör kan inte ändras men man kan lära sig av sina misstag, och låta dem vägleda det som komma ska.
Hoppas att alla som läser på min blogg tänker på det, du blir inte en bättre människa om du inte lär dig visa att alla är lika mycket värda. Om du sviker någon så förvänta dig inte rosor tillbaka, om du baktalar någon lär du ha minst dubbelt så många som pratar om dig tillbaka. Låt alla få en chans här i livet, du kanske missar den bästa chansen i ditt liv. De människor jag släppt in i mitt liv, är det bästa jag gjort ångarar inte en sekund.

En massa kärlek från mig till er

Kommentarer
Postat av: Madde

Okej, då kanske jag ska ta mig te bergvik eller stan så fort som möjligt då, när de finns o te ett bra pris!! Vilken tur att du la upp dom:) Tack för det.. Kram kram



p.s du har så rätt i det sista du skriver!! och det där med vänner o vägar som tynas bort när man inte går på dom stämmer också så himlans bra!

2009-03-02 @ 20:09:57
URL: http://madeklene.blogg.se/
Postat av: anne

vilka söta barn du har :)

2009-03-03 @ 15:58:47
URL: http://www.metrobloggen.se/annehafker
Postat av: mia

Hej tjejen! Söta de är dina lintottar:) Har också beställt ett halsband med barnas namn på hoppas det kommer i dagarna. Inte mådde jag så bra på jobbet trodde jag åkt på lunginflamation eller nått...ont i hela ryggen...men när jag kom hem hade jag över 39 i feber :) så nu va de mysteriet löst. Snart ska jag peta i mig alvedon o dra till jobbet!



Kram till dig!

2009-03-04 @ 12:46:26
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Åå så fina halsband! :) Mysig blogg du har. Kram A

2009-03-13 @ 23:14:40
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0