Solen skiner

och då blir jag på oförskämt bra humör, idag ska jag och barnen mysa och plocka med lite av varje här hemma. Kanske blir en snabb tur till ikea sen för att köpa en liten söt vägghylla, korgar och ett par till handukar för att ha uppe på lill toan, har fått tag på små söta vita trähjärtan som jag ska skriva handdukar på och hänga på korgen, kommer bli jätte gulligt.



Michael satte upp handukskrokarna och toalettrullehållaren i helgen så nu är det typ bara att måla karmen, byta dörr och få upp listerna där inne så är det klart sen. Känns bra med allt slit och tid vi lagt på lilltoan vi är jätte nöjda, ska visa er bild när allt är klart.

Ha en trevlig dag & kramar till er alla
 

Kommentarer
Postat av: Lenkan

Hej tjejen!

Jag vet inte alls när vi får svar, det är inte säkert att vi får svar om vi inte får jobbet liksom. Jag hoppas också att jag får på Björkhagsgården, allt verkar vara bättre där och det är närmre från mig, 5 minuters promenad = sovmorgon :D

Såg din gubbe när han jobbade igår btw. Kram kram!

2009-03-17 @ 13:26:55
URL: http://lenko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att de inte hade de beiga kuddarna...men jag har sett att de har sånna på Boulevard...

Annars får du hålla dig ett halvår så får jag titta nästa gång vi ska ner....

Kreta ser jätte trevligt ut...Skönt för er att komma bort lite.

Hur går det med hus bygget då?

Vart var det ni hade tomten nu igen...senil...



Vi hörs! Kram

2009-03-17 @ 20:14:04
Postat av: MiaMaria

Hej!



TAck för titten...



Stjärnan kommer från MIO....



MiaMaria

Postat av: Anonym

Va skönt. Va blev de för nån film då?? Aldrig fel med lite barnledigt =)resan bokad nu lr? när far ni? kram

2009-03-19 @ 09:48:01
Postat av: Kimssan

Hej! Jorrå jag klarar mig, men det är förjävla skönt att skriva av sig.

oj 7 kilo, va e detta för snitsig diet då? Faan va duktig! =)



// Massa underbara vår kramar!

2009-03-19 @ 13:05:32
URL: http://tisaou.blogg.se/
Postat av: Kimssan

haha aa verkligen!! =) Känns typ tomt utan.. :P hmm denna helgen blir d nog inte så mycket,xom vanligt.. ;) du får ha en underbar helg på jobbet! //Kramar

2009-03-20 @ 10:25:52
URL: http://tisaou.blogg.se/
Postat av: Anne

Visst är det underbart med solen :)Ha en bra helg.Kram

2009-03-20 @ 13:32:44
URL: http://metrobloggen.se/annehafker
Postat av: Anonym

ja jag vet.. men vi betalade ju in reavinstskatten vi . Vi ville inte göra uppskov. Bäst så eftersom det är en ränta du betalar på vinsten annars och i vårt fall skulle det bli dyrt i längden eftersom vi hade så stor vinst... bättre o ha det ur världen i fall man säljer nångång... Det är bara att bita i det sura äpplet.. kunde varit värre.. pengar är inte allt....

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram

2009-03-20 @ 22:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0