Igår städade vi palatset

Och blev nästan klara med allt, vi flyttade runt lite också och fick upp min underbara spegel.

Sen hämtade jag ut paketet med mina zinkamplar och mina madame stoltz krukor
 
Älskar den underbara stilen med vitt och zink  stilrent men ändå romantiskt.
Det roligaste med inredning är ju att hitta tråden och börja få en helhet på allt så att det passar ihop, den stora utmaningen kommer nu när vi ska börja att renovera huset invändigt och få det som bilden man har i huvudet. Har börjat på en klippbok där jag samlar bilder och ideér färgkoder och möbelbilder, bra att ha med sig då man ska iväg till affärerna så dom vet vad man letar efter.
Var till sommarstugan för två helger sedan och blev lovad en amerikakoffert, kommer bli söt i hallen under trappen
 den såg ut ungefär så här, ska fixa till den lite så den blir lite mer shabby chic

Sen har vi varit runt och kikat lite på nya fönster till huset och gillar dessa helt underbar design

Och av all underbar snickarglädje man blir man så lycklig

*Många kramar till er från mig njut utav timmarna som är kvar av helgen*


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej vännen

Allt bra? Du, vilken spegel den är jättefin :)

Byrån? Vart har du köpt den?



Dags att återgå till städningen....



Kram

2009-05-11 @ 13:28:38
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0